GRATTIS!!!!!!

Grattis Banke på den stoooooora dagen !!! :)



Fy fan vaknade av att solen lös rätt på sängen och självklart på mig.
Trodde ja skulle svettas ihjäl när ja vakna. Tio min efter kommer svärfar o cornelia och hämtar massa buskar som ska slängas. Med smink i hela ansiktet o håret rätt upp var de bara att le o se glad ut. haha.

Nu ska ja hänga tvätten som ja glömde igår. Sen blir de duschen. o göra mig iordnig för FEST :).
Fast nykter då hehe. Ganska skönt ändå.
Får se hur full älskling blir idag då. hehe. Banke har sagt att han ska supa honom under bordet. haha.
Undra vem de är som ska ligga under bordet egentligen. HIHI

Ska även hämta ut min opera tårta oxå som ja har fått gratis bara för att ja har flyttat. LYX.
Så den ska vi äta hos Banke. Får väl sätta i lite ljus oxå. hehe

Ne nu ska ja göra lite nytta.


HIHI vad sur han ska bli nu. :) Grattis igen ;)


//Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0