Vecka 39

Idag har de vart ganska lugnt. Har inte orkat göra så mycket. Men de har varit skönt med sol iaf, lite kallt bara.
Åkte förbi Jocke en sväng förut o hjälpte han lite. Sen åkte vi och handlade o sen hem.
Har nyss käkat blåbärspaj som ja har varit sugen på hela dan. Fett gott var de men väääldigt mättande :D

Tänkte lägga ut bilder som ja har lovat ett tag nu. Datorn funkar äntligen igen :)
Lova Mamma att lägga in på barnvagnen oxå så hon får se. :) Så jävla snygg är den. Riktigt nöjd. hihi




Vecka 39
7 Dagar kvar till bf


Lite bristningar har man lyckats fått oxå. Hoppas dom bleknar lite iaf.
Men ja bryr mig inte så mycket. Fint minne är de. Iaf för mig. :)

Imorgon blir de nog lugnt oxå. Ska sova så länge ja kan. Behöver fan vila lite tror ja.
Sen ska ja nog städa lite oxå. Skönt om de är städat när man kommer från bb.
Lär nog inte va så sugen på att börja städa då. Men tur att ja har min älskling som hjälper till oxå.
Finns ingen bättre. Skulle aldrig klara mig utan honom. Ställer alltid upp och är alltid så go o snäll.
Snart är vi storfamilj oxå. hihi.

Ne nu ska ja gå o mysa lite innan ja ska krypa i säng.
Ha de gott alla.

//Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0