Taggad :)

Nyss vakna. Har knappt sovit på hela natten. Älskling har legat halv över mig. O bebis har sparkat som en tok hela natten. inge skönt alls. Huvet värker fortfarande som aset, började redan igår kväll. Känner mig grymt taggad idag. Ska klara de här nu. har juh planerat min helg redan hehe. o den får inte bli förstörd nu. Har aldrig pluggat så här mycket som ja gjort nu. har fan bott i bokfan. Är så jävla trött på de här nu.

Igår va vi ute hos mamma o grilla flintastek o potatissallad. De var grymt gott. Riktigt skönt väder var de ute oxå. Sara o Anders följde med ut. o Viktoria o Markus kom ut efter en stund oxå. så de blev fullt hus.

Magen växer så de knakar. Bara minde kläder som passar nu. Igår när ja skulle sova så börja H*N leva rövare. var riktigt läskigt när man kunde känna sparkarna ännu tydligare än tidigare. Har nog inte vant mig vid att de verkligen bor någon i min mage. Men de är lite mysigt oxå. Vill att tiden ska gå jätte fort nu. Går in på vecka 21 på Lördag. så de är mer än halva tiden som gått nu. Myspys :)

Ne nu ska ja göra mig iordning o äta lite så ja får energi. tror de behövs. :).
skriver nog mer sen om de går bra.

//Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0