Godmorgon

Godmorgon. Blev väckt av skrutta vid sju. då ville hon inte sova mer. så de var bara att gå upp o se glad ut. Är lagomt trött vill ja lova. Idag ska vi storstäda. ska försöka göra de mesta innan älskling kommer hem så kanske vi kan hitta på nåt annat istället för att städa. Imorgon ska vi Tindra vara hos mormor några timmar för då ska vi ut o käka o kanske gå på bio. Skönt att äntligen få göra något utan några barn :).

På lördag blir de förhoppnings vis örebro med Anders o Sara osså lilla Felixen oxå :). Shoppa loss lite. Behöver lite nya kläder, allt har juh blivit för stort :). Ska även köpa gardiner till köket o vardagsrummet. O kanske en duk till köksbordet så de ser lite roligare ut. Sara får hjälpa mig lite hon är juh så duktig på inredning o har de så fint hemma. Själv har man ingen fantasi alls. hihi :).

Ne nu ska ja sätta på musik o börja städa lite så de blir något gjort.
Skrutta ligger på golvet o krälar runt. Brukar hitta henne under bordet ibland med ett
stort leende på läpparna :) Så söt min lilla sessa.

//Pussis

Kommentarer
Postat av: Sara

Nu blir jag impad att du skrivit blogg! :D Hehe. Självklart hjälper jag dig! :) Kul att du tycker jag har gjort det fint här hemma! :) <3

2010-02-25 @ 10:32:31
URL: http://sgoldson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0